marți, 27 decembrie 2011

Musafirul

      Am descoperit inpreuna cu sotia mea o noua vocatie cea de musafir.Nu ma indoiesc ca cei ce au obiceiul sa mearga de sarbatori in vizita (la parinti, frati, fini, prieteni) sunt cei mai linistiti oameni.
    
         In ultimi 10 ani, eu, inpreuna cu sotia mea an de an faceam tot felul de pregatiri in asteptarea oricarui om care venea la noi daca nu in ziua de Craciun in a doua si tot venea cineva.............. si nimic nu se compara cu satisfactia lucrului bine facut si cu laudele la adresa munci tale.
    Pana anul acesta cand am fost fara intentii ascunse musafiri,descoperindu-ne vocatia de musafir fara stres, fara munca si fara sa te ridici de la masa, ba pentru ca nu mai are X vin sau suc in pahar, ba ca trebuie incalzit nu stiu ce, totul este perfect bei, mananci si barfesti, ce mai este "viata mea" sa fiu musafir.

Un comentariu: